U vostru cumpagnu di fasteners in Cina
  • sns01
  • sns03
  • sns04
  • sns05
  • sns02

Cunsiglii Esperti di Trasfurmazione di Filu Bolt, Leghjite Questu Articulu Basta!

U filu hè principalmente divisu in filu di cunnessione è filu di guida.

Per u filu di cunnessione, i metudi principali di trasfurmazione sò tapping, filettatura, tornitura, rotolamentu, strofinatura, ecc. Per u filu di trasmissione, i metudi principali di trasfurmazione sò girate aspre è fine - macinazione, fresatura vortici - tornitura aspra è fine, ecc.

I seguenti sò parechji metudi di trasfurmazioni:

 

1. Tagliu di filu

Generalmente, si riferisce à u metudu di usinà u filu nantu à un pezzu da lavorà cù un tagliatore di furmatura o un utensile abrasivu, cumpresu principalmente a tornitura, fresatura, tappatura, filettatura, macinazione, è tagliu di vortici, ecc. di a macchina strumentu assicura chì l'utensile di girata, a fresa, o a mola possa spustà un piombu cun precisione è uniformemente longu a direzzione assiale di u pezzu. Durante u tapping o filettatura, l'utensile (tap o die) gira in quantu à u pezzu di travagliu, è l'utile (o pezzu) si move assialmente guidatu da u primu groove di filu furmatu.

U filamentu di u filatu nantu à un tornu pò esse fattu cù l'utensile di rotazione di forma o l'utensile di pettine di filu (vede l'utensile di trasfurmazione di filu). U filu di tornitura cù u strumentu di tornitura di forma hè un metudu cumunu per a produzzione unica è di picculi lotti per via di a so struttura simplice; u filu di vultatura cun taglierina di filu hà una efficienza di produzzione elevata, ma a struttura di l'utensile hè cumplessa, dunque hè adatta solu per a produzzione à media è larga scala di pezzu di travagliu di filu cortu cù filu chjucu. In generale, a precisione di u pitch di girà u filu trapezoidale da u tornu ordinariu pò ghjunghje solu à 8-9 gradi (JB2886-81, u listessu sottu); a produttività o a precisione ponu esse significativamente migliorate quandu si lavora u filu nantu à u tornu di filu specializatu.

 

2. Fresatura di filetti

A fresatura hè realizata nantu à una fresatrice a filu cun un taglierinu di discu o un pettine. A fresa à discu hè usata principalmente per a fresatura di fili esterni trapezoidali nantu à a vite, u vermu è altri pezzi. A fresa à pettine hè aduprata per mulinà fili cumuni interni è esterni è fili affusolati. Perchè hè fresatu da una fresa multi-bordu è a lunghezza di a so parte di travagliu hè più grande di a lunghezza di u filu da trattà, u pezzu pò esse trattatu solu da rotazione 1,25 ~ 1,5, è a produttività hè assai alta. A precisione di u pitch di fresatura di filu pò ghjunghje à u gradu 8-9, è a rugosità superficiale hè R 5-0,63 μm. Stu metudu hè adattatu per a produzzione in massa di pezzi di travagliu di filu cù precisione generale o lavorazione grezza prima di macinà.

 

3. Rettifica di filu

Hè adupratu principalmente per l'usinamentu di u filu di precisione di a pezza indurita nantu à u macinatore di fili. Sicondu e sfarente forme di sezzione trasversale di a mola, pò esse divisu in una sola linea di macinazione è una mulinella multi-linea. I risultati mostranu chì a precisione di u pitch di a rota di macinazione à linea unica hè di qualità 5-6, è a rugosità superficiale hè R 1,25-0,08 μm, Hè cunveniente per a macinazione di a vittura. Stu metudu hè adattatu per a macinazione di vite di piombu di precisione, calibru di filu, vermu, un picculu lottu di u pezzu filettatu, è di rilievu di macinazione di cottura di precisione. A macinazione multi-linea hè una divisione in un metudu di macinatura longitudinale è tagliata in u metudu di macinazione. A larghezza di a rota di macinazione in u metudu di macinatura longitudinale hè più chjuca di a lunghezza di u filu da macinà, è u filu pò esse macinatu finu à a dimensione finale muvendu a rota longitudinalmente una o parechje volte. A larghezza di a mola di u tagliu in u metudu di macinazione hè più grande di a lunghezza di u filu da macinà. A mola taglia in a superficia di u pezzu di travagliu radialmente, u pezzu di travagliu pò esse cumpletatu dopu à circa 1,25 rivoluzioni. A produttività hè più alta, ma a precisione hè leggermente più bassa, è u vestitu di a mola hè più cumplicatu. U tagliu in u metudu di macinatura hè adattu per alleviare i rubinetti di macinazione cù un grande lottu è macinà alcuni fili di fissaggio.
4. Rettifica di filu

U tippu di noce o di strumentu di filettatura à vite fattu di materiali soffici cum'è u ghisa hè adupratu per macinà e parti di u filu machinatu cù errore di pitch in rotazione avanti è inversa per migliurà a precisione di pitch. A deformazione di u filu internu induritu hè generalmente eliminata da macinazione per migliurà a precisione.
5. Tapping and jacking

Tapping hè di aduprà una certa quantità di torsione per avvità u tap in u foru inferiore pre-foratu di u pezzu per lavorà i fili interni. A manica hè di aduprà a filetta per taglià i fili esterni nantu à a pezza di travagliu di l'asta (o di a pipa). A precisione di lavorazione di u tappamentu o di a manica dipende da a precisione di u tappu o di a matrice. Benchì ci sia parechje manere di trattà fili interni è esterni, i fili interni di diametru chjucu ponu contà solu nantu à l'elaborazione di u tappu. U tappu è u filettatura ponu esse fatti à a manu, cume i torni, e presse di trapano, u tappu è e filettatrici.

Principiu di selezzione di i parametri di tagliu per u tornu filu

Perchè u disegnu specifica u pitch (o piombu) di u filu, a chjave per selezziunà i parametri di tagliu hè di determinà a velocità di u mandrinu "n" è a profondità di tagliu "ap".

 

1) Selezzione di a velocità di u mandrinu

Sicondu u meccanisimu chì u fusu gira, una volta è l'utensile alimenta un piombu quandu si gira u filu, a velocità di u fustu selezziunata determina a velocità di avanzamentu di u tornu CNC. U filu di filu (pitch in casu di u filu unicu) in a sezione di prugramma di trasfurmazione di filu hè equivalente à a velocità di avanzamentu "vf" espressa da a velocità di avanzamentu "f (mm / r)".
vf = nf (1)

Si pò vede da a formula chì a velocità d'alimentazione "vf" hè direttamente proporzionale à a tarifa d'alimentazione "f". Se a velocità di u mandrinu di a macchina utensile hè selezionata per esse troppu alta, a velocità di alimentazione cunvertita deve esse assai superiore à a velocità di alimentazione nominale di a macchina utensile. Dunque, a regolazione di i parametri di u sistema di alimentazione è a configurazione elettrica di a macchina-utensile devenu esse cunsiderate quandu si seleziona a velocità di u mandrinu quandu si gira u filu, per evità l'occorrenza di "filu disordinatu" o u pitch vicinu à l'iniziu / puntu finale chì ùn risponde micca i bisogni.

D’altronde, deve esse rimarcatu chì una volta iniziata a trasfurmazione di u filu, u valore di a velocità di u mandrinu ùn pò esse cambiatu in generale, è a velocità di u mandrinu cumpresu l’usinamentu di finitura deve aduprà u valore sceltu durante a prima alimentazione. Inutili, u sistema CNC pruvucarà u "filu disordinatu" per via di u "overshoot" di u signale di impulsu di riferenza di u codificatore di impulsu.

 

2) Selezzione di prufundità di tagliu

A causa di a poca forza di l'utensile, di una grande velocità di avanzamentu di tagliu, è di una grande alimentazione di tagliu da u filu girendu per formà a girata, hè generalmente richiestu di eseguire l'usinamentu di l'alimentu frazionatu è selezziunà una prufundità di tagliu relativamente ragionevuli secondu a tendenza decrescente. A Tabella 1 elenca i valori di riferenza di i tempi di avanzamentu è di a prufundità di tagliu per u tagliu cumunu di filettatura metrica a vite.

 

Piazzola Discussione prufonda (Radius End) Profundità di tagliu (valore di diametru)
1 Tempi 2 Tempi 3 Tempi 4 Tempi 5 Tempi 6 Tempi 7 Tempi 8 Tempi 9 Tempi
1 0.649 0.7 0.4 0.2            
1.5 0,974 0.8 0.6 0.4 0.16          
2 1.299 0.9 0.6 0.6 0.4 0,1        
2.5 1.624 1 0.7 0.6 0.4 0.4 0.15      
3 1.949 1.2 0.7 0.6 0.4 0.4 0.4 0.2    
3.5 2.273 1.5 0.7 0.6 0.6 0.4 0.4 0.2 0.15  
4 2.598 1.5 0.8 0.6 0.6 0.4 0.4 0.4 0.3 0.2

Tempu di posta: Dic-04-2020